Kayserili Madonna – 3

fotograf 4 (2)

Cupofman ekibi olarak bir kez daha size verdiğimiz sözü tuttuk ve “Cennet Mahallesi” isimli single çalışmasının itunes’a düşmesinin ardından Özgün Oba’nın evinin yolunu tuttuk. Bizi her zamanki gibi sıcak tavrı ve soğuk esprileriyle karşılayan Özgün Hanım yine cevapları ve eğlenceli hayatıyla bizleri mest etmeyi başardı.

Özgün Hanım bir kez daha teşekkür ederiz evinizin kapılarını bizlere açtığınız için.

Ne demek efendim ben zaten sizinle röportaj yapabileyim diye albüm yapıyorum sadece.

İleride inşallah Grammy’dir, “Kral TV Müzik Ödülleri”dir derken müzik piyasasındaki başarılarınızı da konuşmak için kapınızı çalarız.

Bu yıl Grammy ödülü alamazsam seçimleri gayrimeşru ilan edeceğim bu böyle biline.

fotograf 5

Biz dönelim esas konumuza. “Cennet Mahallesi” nedir?

“Cennet Mahallesi” benim olgunluk eserim aslına bakarsan. “Kaşlar Lens mi?” albümünde müzik piyasasına azimli bir öğrenci olarak girmiştim, “Cennet Mahallesi”yle ise müzik piyasasında kendi ayakları üzerinde durabilen bir iş kadını konumuna yükseldim.

Yani yeni albümünüz için hiç bir kayıt şirketiyle anlaşamayıp kendi çabalarınızla albümü çıkarttığınız dedikoduları o zaman doğru?

Olaya hangi pencereden baktığınıza bağlı. Sizinki de bir bakış açısı tabi.

Peki Özgün Oba’nın “Cennet Mahallesi” albümünden beklentisi ne?

Bu albüm aslında benim Google’la ortak yürüttüğüm bir proje. Google interneti tüm dünyaya yaymak istiyor ve bunun için insanların ilgisini çeken şeyleri sadece internetle elde edebilmelerini amaçladık. Bu sebeple albümüm müzik marketlerde olmayacak ve sadece dijital platformda satılacak. 90 yaşındaki Sakine Teyze bile beni dinlemek için internet kullanmaya mecbur kalacak ve aslında sosyal bir projeye imza atmış olacağız Google ile birlikte.

resim_haber138209

Bu kadar müzik yeterli sanıyorum, biraz aşk hayatınızdan da bahsedelim isterseniz. Geçenlerde yaptığınız kına gecesi ve düğün çok konuşuldu. Hatta Aşk-ı Memnu dizisinin senaristi Ece Yörenç’in kına gecesiyle ilgili size dava açtığı söylendi. Bunlar ne derece doğru?

Öncelikle yaptığım düğünün PR çalışması olarak düşünülmesi beni yaraladı. Evlenmek gelinlik giymek her genç kızın hayali ve bunu yapmak için de illa bir damat olması gerekmediğini düşündüm. İzmit halkı bana sahip çıktığı için teşekkür ediyorum, sahte altın takanları düğün videosundan tespit edeceğimi de bilsinler.

fotograf 1

Ece Yörenç’in açtığı dava hakkında ne diyeceksiniz?

Patenti alınmamış bir kurgu için dava açmak alışılageldik bir durum değil. Avukatlarım konuyla ilgileniyorlar benim açımdan olumsuz bir sonuç çıkacağını düşünmüyorum.

fotograf 2

Peki yine Nihal’in kınası üzerinden sorayım ben sorumu. Nihal’in kına gecesinde arkadaşları Behlül’ün maskesini takmışlardı suratlarına. Ama sizin kına gecesinde arkadaşlarınız Pınar’ın aç bitir salamlarından maske yapmışlar suratlarına bunda amaç nedir?

Günümüzde kadına verilen değerin hızlı bir ivmeyle artması gerekirken beklenmedik bir şekilde düşüşte maalesef. Ben burada bir takım mesajlar vermek istedim. En önemli mesajım bir kadının bir erkek olmadan da hayatını sürdürüp hatta düğün bile yapabileceğiydi. Bir diğer önemli mesajımda kadınlara bir et parçası muamelesi yapan erkeklere et parçası muamelesi yapmak oldu. Sonuçta arkadaşlarımın maskesini takabileceği bir Behlül’üm olmaya bilir ama tüm erkekler aynı değil mi sonuç olarak?

Erkek hayranlarınız alınmasınlar bu söylediklerinize?

Kurban olurum ben onlara.

fotograf 3 (2)

Kurban olurum demişken bir diğer gündem konumuzda Seda Sayan’ın sponsorunu çalmış olmanız. Seda Hanım’la aranızda küslük var mı?

Seda’yla aramda hiç bir sorun yok, tatlım o benim. Sponsorunu çalma olayı tamamen düzmece haber. Şok sadece benim gelinlik sponsorum oldu bu süreçte. Kendilerine tekrardan teşekkür ediyorum bu vesileyle.

Kendinizi bizden ve hayranlarınızdan mahrum bırakmadığınız için asıl biz teşekkür ediyoruz Özgün Hanım. Bir sonraki röportajda görüşmek dileğiyle.

Her zaman kapım açık sizlere. Ama hadi gidin artık köpeğe hava aldıracağım ben. Görüşürüz.

Görüşmek üzere Özgün Hanım, tekrardan hayırlı olsun yeni albümünüz.

fotograf 1 (2)

 

Leave a Reply

