Kayserili Madonna

özgün gözlükCupofman ekibi olarak geçtiğimiz günlerde Tuğba Özacıt dosyasını açarak kamuoyunun dikkatini “Memnunluk Oyunu” filmiyle şöhrete ulaşan genç yıldızlara yöneltmiş olduk. Kamuoyunu yıldızlarımızla ilgili daha çok bilgilendirmek için filmin yıldızlarından Özgün Oba ile Buca’daki evinde bir röportaj gerçekleştirdik. Yeni çıkacak maxi single’ı “Kaşlar Lens mi?”den basında hakkında yazılanlara kadar her konuyu samimi bir şekilde kendisiyle konuştuk.

Özgün Hanım öncelikle bizi evinize kabul ettiğiniz için ekibim adına teşekkür ediyorum.

“Kolayca bulmanıza sevindim. Dönerken yine 515’e binebilirsiniz.”

Teşekkür ederim çok incesiniz. Beyaz perdenin ardından müzik piyasasına göz kırptınız ve albümünüz bu hafta piyasaya çıkıyor. Albüme geçmeden önce insanların merak ettiği soruyu sormak istiyorum. Neden Özgün Oba adıyla değil Kayserili Madonna adıyla çıkartıyorsunuz albümü? İnsanların Katy Perry (Katy Hudson) yi taklit ettiğinizi düşünmeleri sizi rahatsız etmiyor mu?

“Bu soruyu sorduğun için çok teşekkür ederim. Beyaz perde ile müzik piyasasında yaptığım işlerin ayrı değerlendirilmesini istediğim için böyle bir karar aldım. Sahne adımı değiştirme gibi bir niyetim yoktu doğruyu söylemek gerekirse. Hatta Kayserili Madonna ismimde eleştirildi. Yine yabancı bir şarkıcıyla isim benzerliği varmış ama ben bunları umursamıyorum. Kayseri’de hangi eve gitseniz ilk doğan kız çocuğunun göbek adı Madonna’dır. Bunu herkes bilir. İnsanlar araştırmadan konuşuyorlar sadece.”

albüm kapağı

“Kaşlar Lens mi?”ye geçelim o halde. Albüm fotoğraflarını Nihat Odabaşı çekmiş ve gerçekten başarılı bir çalışma olmuş. Çekimleri anlatmak ister misin?

“Nihat’la çalışmak çok büyük bir keyifti benim için. Olağanüstü bir insan, hayatımda gördüğüm en komplekssiz insanlardan biri. Elinde bir Iphone 4s’le harikalar yaratabilen bir fotoğrafçı. Kendisiyle Çeşme’de tatildeyken tanıştık ve fotoğrafımı çekmeyi kabul etti. Buradan kendisine teşekkür ediyorum tekrardan.”

ferby ile şarkı yazarken

Albümdeki şarkıları aynı zamanda ev arkadaşında olan Sibirya Orman Kedisi Furby’le yazdığını açıklamanda kamuoyunu uzun süre meşgul etti bu konu hakkında neler söylemek istersin?

“Öncelikle Furby’ye buradan tekrardan teşekkür ediyorum kendisi benim hayatımdaki en özel canlılardan birisi. Furby ve ben Sıla’yla Efe’nin (Sıla ve Efe Bahadır) yakaladığı uyumu yakaladık diye düşünüyorum. İnsanlar bir erkekle bir kadının birlikte çalışmasını ve başarılı olmasını kolay hazmedemiyorlar. Furby’nin gerçekten muhteşem bir kulağı var. Tüm çalışmalarımda bana destek oluyor.”

güneş oba

Türk insanı olarak kıyaslama yapmayı çok seviyoruz. Kardeşin Güneş’le olan iş birlikteliğiniz Ozan&Kenan Doğulu kardeşlere benzetildi. Bunun için ne diyeceksin?

“Ozan ve Kenan bu ülkenin yetiştirdiği önemli sanatçılar. Onlarla kıyaslanmak gerçekten güzel ama Güneş’le benim ilişkim çok farklı. Ben Güneş’i sadece bir işi olsun ve kirasını ödeyebilsin diye yanımda çalıştırıyorum. Bir iş bulup kendi ayakları üzerinde durmaya başladığı zaman bende bir Fazıl Say’la Mozart’la çalışmak isterim tabi. Güneş’te bu süreçte eğitimine odaklanarak kendi ismini o yıldızların yanına rahatlıkla yazdırabilir.”

üstsüz güneşlenme

Gelelim son dönemlerin en çok konuşulan pozuna. Halk plajında üstsüz güneşlenirken görüntülendiğin fotoğraflar magazin gündemini uzun bir süre meşgul etti. Herkes bir şeyler söyledi ama sen sustun. Bizim aracılığımızla söylemek istediğin bir şey var mı? (Özgün burada ağlamaya başlıyor ve röportajı yarıda kesmek istediğini söyleyerek gitmemizi istiyor. Ağlaması geçtikten sonra sakinleşip sorumuzu cevaplıyor)

“Bu fotoğrafın basında yer alması beni gerçekten yaraladı. Ben bir genç kızım ve benim bir ailem var. Düşünmeden yayınlanan bu fotoğraflar yüzünden bir süre dışarı çıkamadım. Bu süreçte bana destek olan babama buradan çok teşekkür ediyorum. Üstsüz güneşlenme konusuna gelirsek yeni filmimde sırt dekoltesi vereceğim bir sahne var ve bu yüzden bikini izlerini yok etmek istedim ama insanlar direkt olarak yargıladılar. Daha fazla söylenecek bir şey yok.”

grafiti

İçtenliğin için teşekkür ediyoruz. Peki graffitiye olan ilgin nereden geliyor? Evin önündeki yola yaptığın çalışma Buca’nın simgelerinden sayılıyor ve insanlar bunu görmek için yurt dışından Buca’ya geliyorlar. Nereden aklına geldi bunu yapmak?

“Sanatçı bir aileden geliyorum ve bu tür şeyleri yapmak için bir sebep aramıyorum. Üretmeyi seviyorum sadece diyelim.”

Bizi ağırladığın için ve samimi cevapların için çok teşekkür ediyoruz. Başarılı bir kariyer diliyoruz sana. (Röportajın ardından Özgün bize piyasaya yeni çıkacak albümünün bir kopyasını verip sabah koşusuna çıkıyor. Biz de 515’e binmek üzere durağa gidiyoruz.)

sabah sporu

Leave a Reply

